Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Isabel Weijtens - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Isabel Weijtens - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Isabel Weijtens

Blijf op de hoogte en volg Isabel

28 Augustus 2015 | Nederland, Eindhoven

1 oktober komt steeds dichterbij en alles begint al te kriebelen!
Momenteel komt er vanalles op Hanna en mij af, visum regelen, ehbo spullen verzamelen en natuurlijk heel veel lezen over Vietnam. Van alle boekjes wordt ik steeds maar weer enthousiast. De mooie foto's, de geweldige teksten en de inspirerende verhalen.

Het is wel heel gek dat iedereen waarmee ik vorig jaar in de klas zat nu gaat studeren en intro week heeft. Zit ik hier thuis... Gelukkig kan ik nog wel wat werken om de tijd mee te vullen. Alhoewel de tijd vullen toch stiekem sneller gaat dan dat ik van te voren gedacht had. Nog iets meer dan een maand en we zijn er gewoon al!
Ik ben super benieuwd naar de verdere vorderingen en alle avonturen die we samen te gemoet gaan, super leuk, super spannend, super fijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabel

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 13406

Voorgaande reizen:

19 Januari 2016 - 15 April 2016

Tanzania

01 Oktober 2015 - 02 December 2015

Ontdekkingstocht Vietnam

Landen bezocht: