Laat dat vliegtuig maar komen! - Reisverslag uit De Burgh, Nederland van Isabel Weijtens - WaarBenJij.nu Laat dat vliegtuig maar komen! - Reisverslag uit De Burgh, Nederland van Isabel Weijtens - WaarBenJij.nu

Laat dat vliegtuig maar komen!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

29 September 2015 | Nederland, De Burgh

Dan is het toch echt bijna zover, donderdag vertrekken we al. Ik ben er helemaal klaar voor, wat dat betreft vertrek ik liever vandaag dan morgen. Mn tas is gepakt, mijn visum ingevuld en ik heb van de meeste mensen al afscheid genomen.

Vorige week was ik erg zenuwachtig over hoe het allemaal zou gaan lopen en wat we tegen gaan komen, maar gek genoeg is dat sinds zaterdag helemaal weg. Ik heb er alle vertrouwen in en heel heel heel veel zin.
Het wachten heeft nu lang genoeg geduurd, Vietnam here we come!

Ik denk wel dat het afscheid op Schiphol donderdag me zwaar gaat vallen, want als ik ergens niet goed in ben is het in afscheid nemen. Gelukkig ben ik degene die weg gaat, dat maakt het allemaal een stukje makkelijker.
Ik kijk enorm uit naar de warmte (30 graden), het heerlijke eten en de hopelijk hartverwarmende mensen.
Nog maar 2 nachtjes slapen, oh wat fijn!

• 30 September 2015 - 14:11

Tom:

Allerliefste Isa, geniet van je heel bijzondere reis. Ik hou van je. Veel liefs, Tom.